13 kwi 2011

FOTOGRAFICZNE TROFEUM


                    Pokazywałem już wcześniej szklaną statuetkę , którą otrzymałem w Olsztynie w 2009 roku. Jednak jest coś co trzymam na górnej półce. Wielki Konkurs Fotograficzny National Geographic to wyzwanie dla wielu miłośników fotografii ,a takie trofeum to marzenie każdego miłośnika fotografii.
W 5. edycji Wielkiego Konkursu Fotograficznego National Geographic Polska jury oceniło blisko 70 tysięcy zdjęć. Zwycięskie fotografie trafiły na łamy październikowego wydania National Geographic Polska. Wręczenie nagród nastąpiło podczas uroczystej Gali,  która odbyła się 1 października 2009 r. w Teatrze Capitol w Warszawie.








Fotografia to moja pasja i hobby od ponad 25 lat. Więcej o mnie ,choć w wielkim telegraficznym skrócie znajdziecie tutaj – na stronie Leksykonu Kultury Warmi i Mazur .

3 komentarze:

  1. też bym chciał taką łapę

    OdpowiedzUsuń
  2. Piotr jak co to trzymam kciuki. Pozdro..

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie szaleństwo fotograficzne powraca jak bumerang

    OdpowiedzUsuń