21 lut 2013

ELBLĄG PRZYSPIESZA

Stałem tam i zastanawiałem się do czego jest ta lina na wózku ? 
ELBLĄG luty - 2013
Elbląg to miasto, które dawniej było powodem do dumy tak napisałem przy moich nowych krótkich filmikach. Filmem łatwiej jest pokazać ten szary temat, który ostatnio coraz częściej mnie otacza w moim rodzinnym miasteczku. Fotografia jednak to moje hobby od lat i czasami takie statyczne kadry jak ten dzisiejszy też mają silną wymowę. Ten człowiek po prawej ( w tym chlewiku ) jadł właśnie śniadanie, zaparkowany  wózek był przygotowany do pracy, a wszystko to działo się na wylocie ulicy Związku Jaszczurczego do Grunwaldzkiej . Stałem tam i zastanawiałem się do czego jest ta lina na wózku ?
 
Wiem że w Elblągu jest mnóstwo ludzi, których interesuje fotografia i dlatego zachęcam wszystkich do pokazania innego oblicza naszego miasta, bo jak wszyscy wiemy każdy medal ma dwie strony. Kolorowe pocztówki to tylko skorupka w jaju ,które gnije od środka takie jest moje zdanie ! Jeśli się mylę to proszę wyprowadźcie mnie z tego toku myślenia.

6 komentarzy: